Track&Trace
Op het moment dat je bestelling wordt ingepakt ontvang je een e-mail met track-and-trace informatie. De informatie op de track-and-trace website zijn dezelfde dag na 20:00 bijgewerkt.
Retourneren Verzenden
Toch niet zo tevreden met je aankoop of is er iets mis gegaan? Bij GlobalKoopje.nl kan je tot 30 dagen je bestelling gratis retourneren!
Bij GlobalKoopje.nl houden wij het graag zo simpel mogelijk, want meer van je tijd vragen dan je kleine willen wij niet.
Retourneren doe je in 2 stappen:
Stap 1:
U kunt via contact, of zowel per mail([email protected]) een retour aanvraag doen, u zult dan vervolgens binnen 24 uur een retour etiket ontvangen per mail waarmee u kosteloos kunt retourneren.
Stap 2:
Stop de producten in een stevige doos (of gebruik de verzenddoos zelf), plak uw retour etiket erop, en lever het pakketje in bij een service punt bij uw in de buurt.
Veel gestelde vragen over retouren:
Ik heb een verkeerde product ontvangen wat nu?
Oeps, dat is denk ik een foutje geweest. Geen zorgen! Bij ons kan je de bestelling kosteloos retourneren, en we sturen de juiste artikelen (mits op voorraad) opnieuw op. Meldt daarvoor je retour aan via contact, of per mail, en geef daar aan wat er mis is met je bestelling en wat de gewenste oplossing is.
Kan ik mijn retour ook laten afhalen?
Helaas is het niet mogelijk om je retour af te laten halen door een postbezorger. Deze mogelijkheid wordt niet aangeboden door onze vervoerders. Wel kun je de retouren afleveren bij een Servicepunt in de buurt. Vaak zit deze binnen 850 meter van je vandaan.
Retour policy
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.”
Uitzonderingen retourneren
Vermeldt hier de uitzonderingen op het herroepingsrecht. Geef ook bij het artikel zelf
duidelijk aan dat deze niet te retourneren valt voor de consument besteld. Let op:
Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten:
- Bij verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is zijn bij deze producten niet retourneerbaar.
- die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
- die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
- die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
- die snel kunnen bederven of verouderen;
- waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;
- voor losse kranten en tijdschriften;
- voor audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.
Garantie
Er geldt een fabrieksgarantie van één jaar mits het product ongebruikt is.
Identiteit ondernemer
- Handelsnaam: GlobalKoopje.nl
- Adres: Staalstraat 13, 8211AH Lelystad
- E-Mail: [email protected]
- Klantenservice: +31 320 320009
- (chamber of commerce number) KVK: 84173475
- (VAT number) BTW nummer: NL863121196B01
Modelformulier voor herroeping
(dit formulier alleen invullen en terugzenden als u de overeenkomst wilt herroepen)
- GlobalKoopje.nl
Staalstraat 13
8211AH Lelystad
[email protected] - Reden van retour: annulering / niet naar wens / defect / anders namelijk:
- Gewenste oplossing: Vervanging (andere maat, soort of kleur?) / beroep op garantie / terugbetaling
- Bewaar je afgiftebewijs goed! Hier kan om gevraagd worden
Verzenden
Je bestelling wordt veelal binnen 1 werkdag verzonden, waardoor je je bestelling al binnen maximaal 2 werkdagen in huis hebt. Toch gebeurt het wel eens dat wij een langere levertijd hanteren. De levertijd vind je terug op de productpagina en in de mailbevestiging.
Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je bericht van onze vervoerder met daarin de Track & Trace gegevens (indien van toepassing).
Heb je je bestelling na maximaal 5 werkdagen nog niet ontvangen? Dan is er helaas wat mis gegaan. Neem contact met ons op via [email protected]